آموزش شیوه فرهنگ‌سازی صحیح مصرف آب

آموزش شیوه فرهنگ‌سازی صحیح مصرف آب

  آفتاب یزد - لیلا پاشائی: تفاهم نامه همکاری جهت ایجاد تعامل بیش از پیش در حوزه آموزش حفاظت محیط زیست و مدیریت مصرف آب در مدارس، بین شرکت آب و فاضلاب روستایی، اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل محیط زیست استان آذربایجان شرقی به امضاء رسید.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفار، صمدنژاد رئیس ‌هئیت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه نزدیک به ۲۰سال است که در کشور ما علی‌الخصوص در استان ما به صورت متناوب و متوالی خشکسالی اتفاق افتاده است، گفت: باید فرهنگ‌سازی شیوه صحیح مصرف آب را در میان دانش‌آموزان دوره ابتدایی و راهنمایی ترویج دهیم، بنابراین لازم است دانش‌آموزان و معلمان در زمینه اصلاح الگوی مصرف آب تلاش کنند و ما وظیفه داریم روش‌های صرفه جویی در مصرف آب را بین دانش‌آموزان آموزش دهیم.

قاسمی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان نیز با اشاره به اینکه باید همه تلاش کنیم تا مردم را به صرف جویی در مصرف آب دعوت کنیم، تصریح کرد: اداره حفاظت محیط‌زیست استان آذربایجان شرقی هم تامین حریم حفاظت کمی و کیفی زیست محیطی و بهداشت منابع آب شرب کمال همکاری با شرکت آبفار را دارد و متعهد به آن نیز هستیم.

هر شهروند، یک میزبان آفتاب یزد - اسد فلاح: شهردار تبریز گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در بحث مدیریت اجرایی انسان‌محوری و در روند خدمتگزاری کرامت انسانی و عدالت شهری را نهادینه کنیم.

ایرج شهین‌باهر اظهار داشت: مشکلات مختلفی در مسیر مدیریت شهر قرار دارد که باید با برنامه‌ریزی حل شود؛ طبیعی است که در این جهت‌گیری، مناطق کم‌برخوردار در اولویت قرار خواهند داشت و سعی خواهد شد خدمات شهری، به خصوص در سطح محلات، با رویکرد متوازن توزیع شود.

وی با بیان این‌که ایجاد فضای مشارکت نیازمند جلب رضایت و اعتماد شهروندان است، خاطرنشان کرد: در تک‌تک بخش‌های مدیریت شهر نیازمند همراهی شهروندان هستیم به خصوص در آستانه تبریز ۲۰۱۸، باید فضایی ایجاد کنیم تا شعار «هر شهروند، یک میزبان» به صورت واقعی در شهر بارز باشد. رفتار چهره‌به‌چهره شهروندان با گردشگران یک نمود ساده از مشارکت در برنامه‌های ۲۰۱۸ است که در عین حال در ذهنیت و خاطره حضور گردشگران بسیار تاثیرگذار است.

«تبریز ۲۰۱۸» یک آرمان نهایی نیست بلکه سرآغازی برای ایجاد تحول در اقتصاد پایدار شهری است.

از سراسر وب
loading...
نظرات

ارسال نظر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: 0